• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
0
معاونت امور استان‌ها و بازار‌یابی بانک توسعه تعاون در ارومیه:

تسهیلات اعتباری بانک توسعه تعاون از اثربخشی لازم برخوردار است

  • 25 شهریور 1399 - 19:52
تسهیلات اعتباری بانک توسعه تعاون از اثربخشی لازم برخوردار است

سعید معادی معاونت امور استان‌ها در بازدید از طرح‌های استان آذربایجان غربی گفت: تسهیلات اعتباری بانک توسعه تعاون از اثربخشی لازم برخوردار است.

به گزارش اولدوز خبر، سعید معادی معاونت امور استان‌ها و بازار‌یابی بانک توسعه تعاون که به اتفاق حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب، محمد اسماعیل امیری رئیس اداره کل بازاریابی بانک توسعه تعاون به شهرستان ارومیه سفر کرده بودند در بازدید از تعدادی طرح‌های اقتصادی این شهرستان با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: اعتبارسنجی با بهره‌گیری از سامانه ایرانیان و صدرا، نیازسنجی و برآورد نیاز واقعی مشتریان، شناسایی اهلیت و ملائت مشتریان توام با بررسی کارشناسی جهت لحاظ کردن توجیهات اقتصادی و فنی طرح‌های اقتصادی همراه با اخذ مدارک مثبتی و اعمال نظارت قبل، حین و بعد از پرداخت می‌تواند در اثربخشی تسهیلات اعتباری بانک و امکان اندازه‌گیری میزان تاثیر در کمک به ایجاد، توسعه، تکمیل و تامین نیازهای سرمایه در گردش با رویکرد زمینه جهش تولید و فراهم نمودن شرایط ایجاد و حفظ اشتغال نقش به‌سزایی داشته باشد.

وی در همین رابطه افزود: رعایت بهداشت پرونده اعتباری و اخذ تضامین مناسب با وضعیت طرح و متقاضی عامل موثر بر مدیریت ریسک و کنترل نرخ نکول و جلوگیری از ایجاد و افزایش مطالبات غیرجاری است.

گفتنی است در این سفر از شرکت اروم صنعت سامان تولیدکننده انواع تریلر اعم از یخچال‌دار، سه‌محوره، حمل گاز مایع و CNG بازدید بعمل آمد.

لازم‌به‌ذکر است این شرکت همواره از تولیدکنندگان برتر کشوری بوده و دارای اشتغال مستقیم بیش از سیصد نفر می‌باشد. بانک توسعه تعاون از طریق اعطای تسهیلات به خریداران محصولات تولیدی با ظرفیت سالیانه ۲۴۰۰ میلیارد ریال با شرکت همکاری می‌نماید.

همچنین در ادامه از کشتارگاه صنعتی پلیکان با ظرفیت ۲۰۰۰ قطعه در ساعت و ۲۱۰۰۰ تن سالانه بازدید بعمل آمد.

گفتنی است از محل اشتغال پایدار روستایی جهت خرید ماشین‌آلات طرح با اشتغال‌زایی مستقیم ۸۰ نفر، ۱۲۰ میلیارد تسهیلات اعتباری تصویب که در حال پرداخت می‌باشد.

لازم‌به‌ذکر است این طرح دارای واحد کشتار، سردخانه، قطعه‌بندی و بسته‌بندی و کارخانه پخت غذای طیور و آبزیان از محل ضایعات مرغ می‌باشد.

ضمناً مجری طرح، دارای تجربه چهل ساله در زمینه مرغ بوده و دارای واحدهای تولید دان طیور، جوجه‌کشی و مرغ مادر گوشتی و پرورش مرغ گوشتی می‌باشد.

معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین از ۴ شعبه مرکزی، مدرس، فرهنگیان و شهید باکری شهرستان ارومیه بازدید بعمل آوردند.

لینک کوتاه : https://ulduzkhabar.ir/?p=763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از تورکی و فارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهند شد.